Koło Naukowe Socjologiczno-Antropologioczne działające w ISiK UwB
zaprasza wszystkich chętnych na spotkanie w ramach cyklu: Per$pektywy.
Temat: Rola marki w komunikacji codziennej.
Czy używanie markowych wyrobów decyduje o odbiorze ich ich użytkownika?
Czy oznaczenia marek powinny być widoczne czy ukryte?
Jakie marki uważamy za luksusowe?
Jakie funkcje pełni marka w budowaniu tożsamości jej użytkownika?
 
Termin: 26.04.2018 godziny 11.20 - 12.40
Miejsce:  WHS, Plac NZS 1,  sala 108A

Spotkanie poprowadzi: Dr Łukasz Kiszkiel, adiunkt w Instytucie Socjologii i Kognitywistyki UwB oraz członek Rady Wydziału Historyczno-Socjologicznego UwB. Specjalizuje się w badaniach rynkowych związanych z FMCG oraz badaniach wizerunku marki i badaniach ewaluacyjnych. Z udziałem dr Łukasza Kiszkiela zrealizowano ok 100 projektów badawczych.

 

jpgPlakat